Tuesday, December 19, 2006

Rindu bangat sih..;)




Kuntuman Rindu semekar mawar merah untuk Bonda dan Ayahda Tercinta.
Aku ada kerana kau pun ada...LOVE U FOREVER AND EVER....
uiyooo...tak caya..tak caya..sungguh tak caya paradoks speaking london..:))



Hujan nak bangun liat juga, subuh gajah kalau mak gue ada confirm kena leteran marathon tanpa henti oleh bonda tercinta. "Mak oh...mak rindu dengan leteran mak, dah lama angah tak dengar irama pop rock yang paling best penuh pengertian penuh pengajaran dan kasih sayang dendangan bonda tercinta. Abah cool he...he... Abah oh Abah mak oo..mak.... I Love You So Much tanpamu siapalah aku melarik impian di bumi ini. He..he...terima kasih mak lahirkan saya dibumi kalau dilahirkan dekat planet Marikh ke Mustayri ke...cam manalah keadaan kita mak ya...:). He..he... apa yang kau merapu ni Paradoksss oiiii..... hark..hark...

Hari ni aku tak tahulah kepala otak aku gian nak berbicara jari pula rajin nak menari-nari dan macam-macam rentak irama keluar dari keyboard pc aku ni he..he.... tapi aku taklah sehebat Acis, Ramli Ms, Adnan Abu Hassan main Keyboaard, irama dan muzik kami berbeza bah....eke..eke... Muzik aku hanya kata-kata untaian jiwa fikiran sendiri...


"Wokey masa dah time kerja...kerja....dah lah Paradoks gie buat kerja kalau mak tahu kau asyik ngantuk malas tahap tapir ngantuk confirm.... kena Wachhaa....dengan mak ko kan....eke..eke.... ". Pesanan ini di taja Oleh Minyak Cap Kapak...uwahhh4000x

Ohh... Bondaku dan Ayahdaku miss u so much..:)
Anakda yang jauh dimata dekat dihati

No comments: