Follow by Email

Monday, October 30, 2006

Salam Aidilfitri

Hmmm... monday rock... firstday mula kerja selepas raya..confirm mood raya masih dijiwa...buat kerja pun slow tahap lembap eke...eke...

Kawan-kawan masih ramai cuti raya...tinggallah aku terkontang kanting kesunyian kesepian eke..eke... jiwang jerk bunyinya...hidup tanpa sahabat memang tak beerti...:)

salam aidilfitri buat semua sahabat-sahabat ku kasihi..:)

rindu bangat pada kalian semua

Wednesday, October 04, 2006

lewat lagi

Apa dah jadi... apa dah jadi... 3-4 hari ni aku selalu subuh gajah apa nak jadi ntahhh!!!....anak sapo lah umanghaiii aiii...... kalau PaK Abu dengan Mak Tun Tahu sure kena bebel setengah hari lom tentu habis..... harkk....hark....aku ngantukkkkkkkk....tu ler pasal...

Patutlah kita di ajar supaya lepas bersahur mandi solat sunat mengaji sementara menanti subuh...confirm.. lepas tu otak cergas badan sihat jiwa pun kental....
Ini ontah apo-apo ontah...lopehhh...sahur bantaii..tdo balik...mana tak subuh gajah. Yang baik memang payah nak ikut... ngojar an mato...tertewas dengan nafsu tdo.....

Maka kami rakyat malaysia he..he... insyallah ini janjiku esok aku mesti bangun awal... jangan subuh gajah lagi malu dengan Yang Esa Beb... Wakeup Parad....

Muhasabah diri sendirilah pulak hari ni he...he...

salam ramadhan