Tuesday, December 19, 2006

Hari Jiwa jiwa Sebenua eke..eke....



Aku Ingin Kemari Mencari Damai
Di Temani Desiran Ombak
Ajaib Ciptaan Ilahi
Bertemu Keindahanya
Jiwa Di Resapi Ketenangan
Terima Kasih Kerana Aku Ada Kerana Kau Pun Ada
Tanpamu Siapalah Aku



Letih penat terasa banyak tanggungjawab yang aku perlu selesaikan dah penat-penat apa kata kita layan jiwang kejap he.he... hari jiwa jiwa sebenua...hantammm sajalah paradoks hark..hark....

Banyak-banyak kumpulan Indonesia aku paling suka Radja.. sebab lirik lagu dia yang sempoi dan Vocal penyanyi dia yang mantap sebutan dia satu-satu so senanglah aku faham lirik dia... kalau tension-tension layan lagu radja yang slow-slow tu tersa releks sikit...

so sama-samalah kita menghayati lirik lagu ini he..he.....


Aku ada kerana kau ada

Cinta adalah anugerah yang kuasa
Yang bila terasa betapa indahnya
Sungguh lemah diraiku
Tak bererti hidupku
Bila tak ada dirimu..

Andai kubisa akan kubalas
Semua yang pernah engkau berikan
Terima kasih dariku
Atas ketulusanmu
Menyayangi diriku

Aku ada karena kau pun ada
Dengan cinta kau buat diriku hidup selamanya

No comments: