Tuesday, December 12, 2006

Aku Yang Keletihan




Kalaulah aku dapat kemari menikmati secangkir kopi bersama insan-insan ku sayangi berkongsi ketenangan menikmati keindahan alam ciptaan Ilahi.

Aku terkejar-kejar ke sana kemari keletihan merantai diri. Uwah300x mendalam sungguh maknanya tu hark..hark... macamlah letih bebenor Paradoks oiii!!..
He..he... ini cuma luahan diketika diri dirantai kepenatan fikiran bergelut kesulitan mencari jawapan hidup ada kala penuh pertikaian mencari jawapan yang tak pasti. Kalau Amy Mastura confirm bahagia Jawapan Kasih tu beb...

Hidup kalau tak der COBAAN dan DUGAAN buka kehidupan namanya Parad. "Amboi-amboi cakap memang pandai teori kehidupan memang banyak sebutannya memang hebat-hebat hark..hark..". Praktikal memang agak susah untuk melakasanakannya nama pun praktikal standardlah kesusahannya.

Hari ni, hari memenatkan aku cuti tiga hari macam-macam kerja aku kena buat 2 hari jadi baby sitter, satu hari jadi pembantu rumah sepenuh masa bukan from Indonesia Bu, From Malaysia hark..hark.... Ini bukan runugutan tapi luahan... aku senang melakukannya sih...!!! cuma hari ini aku penat bangat....

he..he... luahan yang tak pernah terhenti...

No comments: