Wednesday, March 14, 2007

BUKAN KELUHAN CUMA LUAHAN




Kepenatan keletihan itu yang aku rasa beb hidup banyak rencahnya Ibarat tomyam campur ada daging, sotong, udang, ayam pokoknya macam-macam ada.....

Ini bukan keluhan tetapi...cuma luahan manusia bergelar insan seperti aku he..he... lama juga rasanya aku tak menjengah blog aku dan blog kawan-kawan aku tak pernah lupa kalian... cuma masa memisahkan kita namun hatiku tetap mengingatimu duhai sahabat-sahabatku waduhhhh ayattt..jiwang bangattt sih... hark..hark...

Hari ni aku ada layan dua lagu jiwa-jiwa tahap dewa-dewa saja2 jer kepala tengah serabut ni layan lagu ok juga... lagu-lagu juga paradoks Ngaji jangan lupa beb. "Pesanan ini di taja Oleh Diri sendiri". Semalam makan pengat sendiri mahu ingat uwahhh...uwahhh....

TIGA MALAM TANPA BINTANG

Kasih.. maafkan diriku..
Banyak dosaku padamu,
Tidak terhitung jari jemari daku..
Tak dapat dibilang bagai bintang beribu..
Sukarnya diriku menebus kesilapan yang lalu..
Kasih.. engkau tak bersalah,
Hanya hatiku yang buta..
Tulus dan ikhlas kau korban jiwa raga..
Dan tanpa belas ku buat kau kecewa..
Ku tahu dirimu sukar melupakan segalanya..

Tiga malam.. tanpa bintang..
Dan diriku dihimpit penyesalan..
Arah hujung kian padam..
Kerna hilangnya..
Bagaikan siang diselubung gerhana..
Kembalikan senda tawa..
Pulangkanlah manis di senyum manja..
Ku pahatkan keinsafan..
Dan patrikan kesetiaan..
Sehingga tarikh menafikan nyawa..


FIQ ~ Juara Mentor 2

MAHAKARYA CINTA

Begitu berat melangkah…
melihat kau bersamanya
adakah aku yg salah
atau hanya helah saja
ku masih mencintai diri kamu
bila kau menjauh
ku rindu
kau bagaikan udara
yang membantu aku untuk terus hidup diatas dunia
tanpamu ku lemah
pasti aku tak berdaya
kerna kau maha karya cinta …
biarpun kau tidak mahu
menerima kasih daku
ku kan setia bersama mu
sehingga ke akhir waktu
ku masih menyayangi diri kamu
bila kau berlalu
ku rindu ..
kau bagaikan udara
yang membantu aku untuk terus hidup diatas dunia
tanpamu ku lemah
pasti aku tak berdaya
kerna kau maha karya cinta
kau takkan dapat aku lupakan
kerna kau lah punca cinta kita
mengajar aku erti bahagia
kembalilah ..
terimalah pesan daku
yang akan terus menunggu

FAIZAL ~ OIAM

No comments: