Thursday, November 23, 2006

Berbicaralah wahai hati



ngantuk! mana taknya nasi lemak sepinggan memang tak produktif hari ni hark..hark... kerja boleh tahan banyaknya. Nak menghilangkan ngantuk aku dok layang lagu 50an 70an 80 an dan seterusnya macam-macam ada. Last-last aku tersangkut lama dekat lagu-lagu korea yang aku tak faham maknanya. He..he...tapi rasanya liriknya mungkin lagu cinta kot. Lagu-lagu yang aku dengar dari drama "my Girl, winter sonata, alamak lagi satu tu alamak lupa lak tajuk dia... dah tetua ni mudah benor lupa ...

Rindu
datang lagi
menari-nari
mengikut rentak
tak sekata tariannya

salamz rindu
musafir di bumi bertuah

4 comments:

Mersik said...

salam paradox..mana warung chat2nye..tak per la..pokcik tulih sini jek la..saja dtg bersinggah gitu..sambil tumpang teduh dari hujan diluar..alahaii..

http://mersik.blogspot.com

Anonymous said...

he..he...maaf mersik parad tak reti lagi nak adjust blog nih nak letal warung chat saya budak baru belajar he...he...
apa pun terima kasih sudi singgah ke teratak hamba..:)

Sang Perba said...

wakakakaka

Sang Perba said...

eh lupa laks... sejak bila dengan lagu jiwang nih...??? Tak rock la beb!