Tuesday, September 19, 2006

Hari ini ada cetusan baru

Ramadhan ...
Datang lagi umur aku berganjak lagi ketuaan sudah pasti eke...eke....
Ini entah blog yang ke berapa aku bukak...blog oh...blog....dekat yahoo ada 3 blog yang tak update-update..blogdrive 1 yang mana idaman kalbu tepuk dada tanya hati Parad.

Aku resah gelisah sekarang hobi aku minat aku tergantung macam tu ajer. Ini semu gara-gara komputer rosak..:( Hujung bulan ni last aku bayo hutang note book. Hutang habis bayor...notebook aku pun dah koma rosak tahap kritikal entah boleh di selamatkan entah tidak...bila teringat note book aku jiwa rock kapak aku tangkap sayuu...pilu.....membakar diri....

Rindu....rindu... pada cinta pertama melayu.com dah jarang aku kesana... aku sibuk dengan kerja sibuk dengan kehidupan yang penuh rencahnya macam-macam perasa "goreng pun sodap" eke...eke...

okey chowzz... karang-karang kita bicara lagi....

No comments: